26 March 2015

Baju Ayah


Haii. Busy skit sekarang. Menyesuaikan diri dengan tittle omak2 ni hehehehehh.

Aritu Adra rindu ayahnye. Kot hehe. Kebetulan baju ayahnya ada tinggal tersangkut kat bilik. Cium2 bau perfume hihi. Terus mak kata selimutkan dia. Nyenyak dia tidur. Petua orang tua kata mak. Baju ada bau lagi. Hehe. Tapi wangi tau hihi.


Bukan Adra je rindu ayah ni.
Mamanya pun lahai. Hahahaha.

Ayah cepat balik tau. 

P/s : Alhamdulillah making sihat dan kuat. Syukur.


12 comments:

MizzTina said...

ni slh satu kesilapan akak ms dlm pantang.. lupa nk suh husband akak tgglkan baju ms nk kena tggl tu.. sudahnya danish tiap malam melalak xnk tdr, berjaga smpi kul 6pgi... petua org tua kdg² ada logiknya kan.. smpi bidan pun ckp mcm tu, bising nape xamik bju suami.. huhuhu..

shaFazie said...

aah betul kata org2 tua, lagi2 anak perempuan memang rapat dgn ayah dia..

sekarang eka pantang dekat mana?

eima said...

alahai ... tu sebab akak pantang kat rumah sendiri je anak ke2 .... takd e plak budak icha tu melalak memalam ... si fahim tu tetiap mlm tak mo tido dlm pantang ... stress jiwa .... mungkin la die rumah apaknye kot ..... si icha tak jg mlm sbb apaknye sentiasa ade ....


logik ke ek .... hmmm

Cik Puan Eka said...

Kak eima. Kite takleh pantang sndiri. Mak nak jaga. Nenek pn nk jaga. Mmg ketat aturannya haha. Tak tau la logic atau tak. Kata org2 tua.

Cik Puan Eka said...

Hehe Adra tak melalak plan. Awal2 duly je masa takde susu. Lepastu asyik tido je. Nasibla takde kuning. Mak membeso badan pastu kuat nyusu. Sian Danish. Dpt bju ayah jadila kalau tak dapat Kain kan

Cik Puan Eka said...

CIsssss guna HP main banyak beno typo.
*pulak
*dulu
*nak

Cik Puan Eka said...

Muka habis tulen ayah. Mmg manja ayah ni. Haha.

Pantang umah mak kite. Ni duduk umah onyang Adra kak sekejap. Tak jauh dari umah mak kite. Hehe

nana kimie said...

ekaaaaa....tahniah!!ritu lagi nampak entry adra.nak komen xlepas2.moga membesar dengan sihat ye sayang! :)

farida tarmize said...

tahmiah..tahniahh.. nervous pulakkan nak bersalin. Moga dipermudahkan insya Allah

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eka,
he3
akak ni haaaa hubby dok depan mata pun sebok dok cium baju lagi kekdahnya
punggah he3

Hana Niey said...

Tahniah dapat baby.. :)

EZAN IDMA said...

rindu daddy ye adra hehehe