21 April 2015

Selamat Ulangtahun Sayang

Hai. Lama sungguh tak jenguk sini oii. Sibuk layan baby. Blog kupandang sepi. Hehe. Nasib passsword ingat lagi. Fb dgn setegrem je aku buka. Yg lain memang idok ler.

Aritu birthday dak apple. Sabtu baru berkesempatan nak celebrate tapi yg adoo jelah sebab mem dalam pantang hikhik.

Nak kluo umah takleh. Kirim kat adik. Tu pun banyak kek dah habis. Ni pun okeylah.


Terima kasih Allah swt kerana meminjamkan aku lelaki ini.
Lelaki yang hebat ini.
Lelaki yang menjadi pendamping aku kini.
Moga berkekalan hingga keakhirnya.
Ditambah dengan buah cinta yg menjadi hadiah hari lahirnya.
Semoga semuanya baik2 saja.

Terima kasih untuk semuanya.
Selamat hari lahir.
Moga panjang umur,murah rezeki dan diberkati olehNya.

Nanti lepas pantang  kita celeb lagi.
Mamanyer mampu tengok je kek cekelet tersebut hahahaha....




2 comments:

Inani Hazwani said...

Busyy dah kakak ni sejak dah jadi mak mak. hikssss. peluk ciumkan nani untuk baby :D

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eka,
he3
sila nengok sajork hokeyh :P