02 May 2015

Cuti Jaga Anak

Hai semua. Rindunyaaaaa dekat readers semua. Maaf ya. Jarang update sekarang. 

Adra dah dekat dua bulan. Patutnya aku masuk koje bulan depan. 
Tapi setelah berbincang dan berfikir,
aku sambung cuti lagi. Cuti Jaga Anak.

Rasa macam nak resigned jer haha.
Tapi aku masih sayangkan kerja aku.

Time cuti ni memang nak manfaatkan betul2 cuti jaga anak ni.
Seronok rupanya bila dapat tengok anak membesar dopan mato ni.


Adra dan sepupunya sebelah ayah.
Yang lelaki tu Hariz namo ea.
Muka pon lebih kurang Adra je hihi.
Adra ni kalo tak pakai pink,tak pakai headband,orang ingat baby boy nih haha.

Rindunya nak berbelog tapi kekangan masa. Inshaallah lepasni aku aktif semula. Sekarang masih terkejar2 lagi ni. Time Adra tido time tu lah aku nak mengemas,nak masak,basuh kain.
Nasibla aku masih pusing2 kejap umah mak aku,kejap umah mertua. Adalah yang tengokkan sikecik ni. Hihi.

Okeylah. Malam sangat dah ni.
Good night semuaaaaa.
Esok banyak kenduri kahwen kena pegi ni. Daaaaaa..





1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eka,
oit
cepat benor tambah anak he3