13 November 2015

Aiskrim Pops Malaya

Hai.

Haritu tengok majalah 3 yang pasal eskrem tu. Haih telan air liur tengok. Nasibla Sangkaya dah rasa dan sedapp. Lepastu berjenis2 aiskrim aku tengok. Grrrr. Mengundang betul.

Eskrem yang aku tringin nak cuba adalah pops malaya.

Buah original katanya. 100 % natiral. Macam best.

Haritu ke Bangi Sentral. Aku ke Zawara butik dulu sebab dia pun vendor untuk pops malaya. Sekali tong ais krim je ada. Licin.

Frust. Haih macam mengidam ngandong plak frust tak dapat. Kohkoh..

Pastu aku gi Jadora. Ada yayyyyyy.

Tapi tak banyak flavour dah.

Aku ambik ni je.

Coconut shake ngn Vanilla Honeydew.

Tapi yg coconut shake tu tekak aku tak sedap haha.

Dak apple punya honeydew tu sedap. Huwaaaa.

Cer tengok tangan sapa yang excited nak eskrim ni. Sampai maknya tak makan sangat sebab dia tepis bila aku nak masuk mulut gahahaha.

Tangan adra yang lebih genggam nihhhh.



Emmmm sedapnyaaaa uolsss


Nanti kita cuba yang lain plak.

Dak apple tanya brapa sebatang nih.

Rm 4.00 bang

Terus dia tercekik.

Hahahahahaha sekian.

Kome, penah rasa?

Kome suka yang mana?


4 comments:

cik hani said...

tak pernah rasa..

cik hani said...

tak pernah rasa..
hari tu tengok majalah tiga memang terliur

SYANI said...

Sekarang musim2 hujan, jarang makan aiskrim. Sejukkk.

Inani Hazwani said...

kat Zawara ada ehh, nak terjah lah nanti. Hahaha. Nani pun terliur masa tengok Majalah 3 tu lah :p