24 November 2015

Cincin

Haiiiii.

Selamat petang uols.

Cek kat draft. Banyak entry tak siap. Yang hado tajuk je pun. Tajuk pun bagus jugak. Ada la idea nak tulis.

Masa dalam pantang Adra, maksu aku ade bagi gift. Gift berupa sebentuk cincin.

Amboi anak. Kecik2 dah dapat barang mas, mama kamu ni nasibla tak suka barang mas. Hahaha.

Tapi masa tu Adra kecik lagi, takdela aku pakaikan waima sekarang dia dah beso sikit pun aku takut nak pakaikan sebab dia dah pandai mengutip!

Bahayoooo. Dahla anak buah suami aku yg kembar tu, tertelan coin sampai operate last week.

Tapi haritu saje nak test balik cincin tu.

Muat. Nampak comel dijari tembammu tapi nak dapatkan gambo satu ni huh, taktau brapa banyak kali tekan hahahahaha yela adra dah tak diam.

Agak2 nanti dia dah paham ni adalah cincin. Baru pakaikan semula, kalau tak mesti dia ingat ni makanan. Ngap. Haaaaaaaaaaaaaaa.

Ok bai,

P/s : ada reader blog kata, entry aku dah pendek2. Erkkk. Memang pun kan? Sorry ya. Nanti aku tulis pepanjang lagi,

Btw tq maksu bagi Adra cincin ni. Semoga selamat bersalin.

4 comments:

cik hani said...

comel betul cincin tersarung kat jari si kecik tu..

EZAN IDMA said...

comelnye jari dia

Khairul Bariah said...

hai adra..kecik2 dah ada brg kemas. comel!

Inani Hazwani said...

Comel je dia pakai cincin :)