15 December 2015

Second Anniversarry

Diam tak diam, sudah 2 tahun menjadi suami dan isteri.

2 tahun ini, masih dalam proses saling mengenali.

Tahun lepas, berdua sebab sikecil masih di dalam perut.

Tahun ini, bertiga dengan sikecik tu, Adra Safiyya.

Semoga hubungan ini berkekalan, diberkati dan diredhai Allah SWT.

Rasa cinta, kasih dan sayang ini adalah dariNya.

Selamat ulangtahun perkahwinan sayang.

:)

Terima kasih kerana jadi suami yang baik, pendengar setia, ayah yang baik untuk anak kita dan juga utk anak-anak kita nanti. Hihihi.

Love.

P/s : gambo ni kat Bukit Bendera atau skang dikenali Penang Hill. Baru balik Penang nih, nanti kita stori mori penang, siap salah hotel lagi wahahahaha nasibla bukan aku sorang je salah. Bayview hotel. Hahaha tp tetap terbaekk. Babaiii

10 comments:

Eimma said...

happy anniversary kak eka :) may Allah bless ur family. btw, lama tak singgah. dah ada adra saffiya ye. hehhe.. comey je dia. geram nengok :)

najwa zahid said...

congrate.. =D

Lynda Che Lah said...

semoga bahagia selalu

wahida said...

Alhamdulillah...semoga terus kekal bahagia bersama till jannah...
hepi for u, dear!

hepi anniversary to both of u...

uncle gedek said...

Dah dua tahon dah?

Olololo... tahniah2!

cik hani said...

hapi anibersary....

yana said...

happy anniversary puan Eka

Alia Shaari said...

Happy anniversary eka & suami..
semoga kekal bahagia fiddunia walakhirah =))

Inani Hazwani said...

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan :)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Happy anniversary to both of ❤️
Time flies ekkk dah 2nd years
Still honeymoon stage lg ni😘❤️