21 January 2016

Happy Birthday Zara Syazwina

Hari ini merupakan ulang tahun ke 2 anak buah aku, ZaraSyazwina.



Sebelum Adra hadir, dengan dialah aku mencurah kasih sayang. Seronok rasanya ada anak buah. Manja sama aku dan juga paklongnya.

Bila Adra lahir, ada bibir cemburu dari dia. Iyalah, Adra lahir sewaktu umurnya baru 1 tahun 3 bulan. Kalau selalu dialah jadi tumpuan tapi bila ada sikecik. Tumpuan beralih seketika.

Tapi kasih sayangnya pada dia tidak berubah. Masih inginkan perhatian dari aku maklongnya dan juga paklongnya. Jika kami balik kerumah, di dalam bilik. Pasti ada yang mengetuk pintu. Hendak bermain sama Adra walaupun Adra dalam proses hendak tidur.

Sambil pintu diketuk. Suaranya kedengaran.

'Mayong pakyong ukak intu nak mashuk'

Hehehe lantasnya aku menyuruh pakyongnya buka pintu.

Kini dia sudah makin besar. Makin cerdik. Makin comel. Jadi bff Adra Safiyya.

Moga kamu membesar menjadi anak yang solehah ya.

Kami semua sayang kamu.


4 comments:

Syira Lokman said...

singgah memalam melawat entry baruuuu ni :)
all the best !

Syira Lokman said...

happy birthdayyy ^_^

Sheila Adziz said...

ala comelnyer... semoga zara dan adra mjd anak yg soleh...

MizzTina said...

epi besday kak long zara.. jd anak solehah ye..