31 March 2016

Jom Lunch

Hai.

Harini lunch tak keluar kemana-mana. Semalam dah keluar, siap pegi beli eyebrow bagai. Ngaderrr.

Harini busy sikit, turun pukul 1 kat cafe bawah. Alamak, lauk dah licin ha. Tinggal bawal sambal, ikan masak cuka. Alaaaaaa.

Tapi takpela, aku order mee kari dengan air honey lime. Sedap la pulak minum air madu limau panas-panas ni.

Musim panas ni, rasa macam nak ais je tapi tak boleh selalu. Kang adelah sakit tekak lah, batuk lah ulser lah. Macam-macam sebab aku pon dah mendapat seketul ulser ni. Heh.

Taruk gambar baru bermaya sikit nak baca kan hehe. Malas nak taruk watermark. :p



Fuhh sedapnya dapat menyedut ayor ni.
Masam-masam sikit. Lagi sedap. 


Makan plak mee kari. Licin aku selesaikan.
Mee kari bahan wajib ada adalah tauge dan daun bawang.
Aku mintak adik cafe letak extra sayur huahuahua bertabah jela dik. 

Skang dah mengadap pc sambil buat kerja. 
Tetiberrr ngantok pulakkkkkkkkkkkk.

Arghh.

Korang makan apa lunch tadi?


2 comments:

Siqah Hussin said...

Makan nasi beriani. Orang belanja pun. Hii.

Sedap nampak mee kari. Kalau Siqah, sayur tauge langsung tak nak! Hihi.

eima said...

MAKAN MEGI JE HAHAHA ....JEMU MWEI ANAK AKU ASEK NAK TAPAU MAMAK JE ...
SO BLK RUMAH LYN MEGI JE ... SEDAP WEI