05 April 2016

Blog 6 Tahun. Nak Give Away Tak?????

Hai hai hai.

Selamat pagi semua.

Rupanya dah 6 tahun blog ni ditubuhkan. Lupaaaa hahahaha. Tak perasan pulokk.


Kiranya aku start buat blog ni pada 1 April 2010. 

Entry pertama kedua ketiga yang very the hauk. Hahaha.

Tapi jangan risau, segala entry merepek meraban sampah sarap semua dah takde kahkahkah. 

Malu kot baca yang lelama eiuwwww.

Sebenarnya banyak cabaran dan dugaan sepanjang aku berbelog ni. Mula-mula rasa macam taknah ah taruk muka. Tapi tak bolehhhhh. sekurang-kurangnya korang kenal aku kan. 

Dulu punya zaman blog kan, menarik. Meriah. Tak caye tanye kak Tina, Kak fad (where are you now?), Kak Eza dan lain-lain. Rajin join GA, rajin buat kunjungan berbalas, tapi selepas beberapa tahun ianya mulai malap dan aku pernah membiarkan blog ini beberapa ketika sebab takde cite nak update.

Tapi entahlah, tak lama pun kendian aku mula aktif balik. Aku sedar aku hanyalah blogger picisan atau bahasa pasarnya blogger kecil-kecilan yang hanya menjadikan minat menulis sebagai tujuan asal aku berblog.

Aku mula berbelog dari zaman anak dara, bujang, sampailah dah ada anak sorang, masih ada lagi yang setia membaca blog aku. Aku terharu. Meh la pelukssss (pompuan aje hoccay!! ) 

Terima kasih semuaaaa. Terima kasih juga pada yang mempercayai saya untuk review produk anda. Jadi pendapatan sampingan untuk saya. 

Dan juga, kome nak ke join GA iols? Ada idea tak nak buat GA tentang apa?. Buntuuuuu. Hahahaha.




2 comments:

LYAfrina said...

woww..kalo ada ank dh msk tadika ni.. hehe

Inani Hazwani said...

Naaaaak !