01 April 2016

Happy Birthday Abah

Hai.

Harini 1 April merupakan ulang tahun kelahiran abah aku yang ke 55 tahun. Semoga abah sihat-sihat selalu, semoga abah panjang umur, dimurahkan rezeki. Sesungguhnya kaklong masih tidak puas membalas jasa-jasa abah buat kaklong dan adik beradik. Semoga mak abah bahagia hingga ke syurgaNya.

Setelah aku punya anak, barulah aku faham betapa kasihnya seorang ayah kepada anaknya itu tidak berbelah bahagi, buat apa sahaja demi anak-anaknya biar susah dan senang sekalipun. 

Aku, sulung yang manja.

Yang sulung, istimewa. Kerana cinta pada yang sulung adalah cinta yang pertama. Hihi

Abah, selalu memanjakan aku.

Terima kasih abah.


Mak abah ni LOVE BIRD

Masih berdua-duaan kemana-mana. 

Ada mak adalah abah.

Sayang mak dan abah.


1 comment:

Inani Hazwani said...

Selamat hari lahir pakcik. Moga dimurahkan rezeki selalu :)