24 May 2016

Happy Birthday To Me~

Assalamualaikum dan hai.

Haritu 22 Mei, birthday aku yang ke 19. Uwekkkk muntah. 
#sembilanbelaslasangat #dahtua #sikitlagiumur30 


Alhamdulillah. Terima kasih atas doa-doa semuanya. Tak menyempat lagi nak balas segala ucapan kawan-kawan di FB.

DI usia ini, punya anak dan suami, punya keluarga kedua-dua belah yang menyayangi,punya kerjaya. Punya ramai kawan-kawan yang selalu ada. Allahuakbar. Nikmat mana lagi yang mahu kudustakan.

Takda sebarang kek. Tak teringin plak makan kek. Hihih. Tapi husband belanja kite makan shell out. Makan pon awal sehari. Tetiba je ajak keluar makan. Siapla mama, katanya. Aku je terhegeh-hegeh nak siap sebab main ngan Adra. Masa tu kat umah mak aku. Dak apple offer nak makan pape cakap jela. Yayy. Nak try lah makan shell out kat sini.

Dahla tak booking. Main terjah je.





Unexpected celebration
Kalaulah dak apple cakap awal-awal nak belanja kitorang makan.
Haih mau aku order yang set besar hahahahaha. 



Gambar blurrrrr.
Kitorang ambik yang set ni sebab adik aku tak makan ketam.
Nampak macam sikit je. Tapi banyak wei. Lala dia banyak.
Udang dia pon banyak.


Puas makan.
Dapat nasik putih dan air free. 

Mak ayah aku sampai lambat. Beli barang dolu.
Marah mak aku sebab gambar ni nape mulut mak senget long ko snap.
Hahaha sorry mommy. Mommy tetap beautiful.
Kemaen ya mak buyong tu.
Adik aku dah nak bersalin dah. EDD 2/7/2016 nanti.
Mohon dipermudahkan ya.

Okey tujelah cerita birthday.
Apelah agaknya hadiah aku dapat tahun ni.
Hahahahahahah.


Ok, babai.




5 comments:

Dkna Abza said...

happy birthday eka.. semoga bahagia hingga ke syurga

udez huda said...

hadiahnye jeng jeng jeng..adik adra!hahaaaa

happy belated birthday eka

Yaya Azura said...

happy belated birthday eka.
akak belum cuba lagi shell out,
teringin nak makan tp tak terpergi. hihi.

eima said...

happy birthday eka ..semoga murah rezeki panjang umur

Ezan Idma said...

happy belated birthday eka