20 June 2016

Bucket Beg Dah Sampai

Assalamualaikum dan hai.

Takleh move on lagi la hahaha. Saje je nak cakap, bucket bag dah sampai haha.


Cantik kan. Simple je. 
Dulu aku ada dua tiga jenis gak beg camni tapi makin lama makin beso plak beg aku.
Tu yang shopper bag terus tu. :P
Tapi dah nampak port baru nak beli,beli lah untuk merasa.



Testing kejap. 
Shukaaaaaaaaaaa.

Tata.

p/s : Aku nak cerita kat korang, satu berita gembira. Hehe.
InshaAllah aku akan cerita bila aku dah sedia nanti.
Tapi bukan ngandong tauuuuuuuuuuuuu. 

Hep hep hep awal lagi.

:p



1 comment:

Siqah Hussin said...

Sekarang popular bucket beg ni. Siqah kurang gemar pula. Kalau suka, dah join awak beli. Hehe. Apalah berita gembira tu ye? :D