01 November 2016

i'm back ~

Assalamualaikum dan hai.

Bertemu lagi kita. Waahh ayat pendahuluan tak boleh belah. Hahaha. Lama betul tak update. Sebulan kot. Sorry ye pembaca sekalian. Sibuk. Tak dan nak update. Banyak benda nak cerita. Sangat. Banyak.

Pasal makanan, pasal jalan, pasal adra,pasal kerja, pasal kehidupan seharian yang totally dah berubah sejak duduk bersama sebumbung.

Pasal Adra. Dia dah big girl sekarang. Kuat cemburu. Haha. Aku tak boleh usik ayah dia okey. Dia pappp tangan aku. Ayah dia pon tak boleh usik aku jugak. Pegang tangan aku pon dia tak bagi. Pappp sekali kat tangan ayah dia. Aku je kadang-kadang suka menyakat, pegang-pegang ayah dia. Melompat la Adra tak bagi usik ayah kesayangan dia tu. Bertuah. Menangis-nangis.  Kahkahkahkah.

Aku attachkan sekaligus jelah gegambo yang banyak tu. Senang cerita hehe



Koleksi gambar sewaktu ke Legoland Bulan September haritu.
Tiket free tebus dekat sinar harian. 
Gigihla apaknya beli sinar, kumpul dan ditebuskan oleh maksu ina.
Yeahh. Kalini pergi syiok sikit Adra dah besar.
berlari-lari dia dalam tu siap sunburn lagi masa mandi waterpark
Ajak keluar dari waterpark pon dia taknak. Dah gigil dah.
Aku risau dia selesema kalau mandi lama-lama. Hihi.


Waktu di Johor, kami menginap kat Hotel Nusa-Ct, Gelang Patah.
Senang dekat sikit dengan Legoland. 
Booking melalui booking.com.
3 hari 2 malam dalam RM 280.00 tak silap

Ok hotel dia. Cantik, bersih. Takdelah luas sangat
tapi okeylah untuk 3 beranak. 


ni pulak gambo raya aidiladha.
Mahap ye ayah adra. Gambo awak tak ready kihkihkih
Raya aidiladha haritu turn beraya rumah aku.
Jadi balik kg mak aku hehe.
Seronok adra dapat jalan-jalan tengok embuuu kene sembelih.


Ni pulak koleksi masakan aku.
Ceh kemaen koleksi hahaha.
Ade gambar untuk lunch, gambar untuk breakfast.
Ada gambar #bekalanhariini bawak pegi kerja
Husband suka bawak bekal pergi kerja.
Aku pun suka la masak. hehe


Koleksi gegambo cap ibu dan anak.
Dia suka bergambar. Kalau bagitahu senyum nampak gigi.
Ha memang nyerongen jelah dia. 


Oh ya, aku tak pernah letak lagi kan gambo anak buah terbaru aku.
Addeen Zakheef. 

Addeen Zakheef anak buah terbaru aku.Anak adik aku iaitu adik Zara.
Addeen lahir masa bulan puasa haritu. 
Tembam betul budak kecik ni.

Adakah tahun depan Addeen akan dapat sepupu baru?

ehhhhhhhhhhhh hahahahahahaha

Diletakkan jugak gambar terkini Zara.Makin petah dan bijak dia sekarang
Adra dan Zara macam bff. 
Tu aku suka belikan baju sama. 
nampak sweet. Macam aku dan mak zara masa kecik.
baju sama hehehe

okey itu aje coretan hari ini.

Esok ke lusa ke rajin aku update lagi.
kalau rajin ahhh. hahahahaha

okey babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii'




7 comments:

Kakzakie Purvit said...

Lama menyepi memanglah banyak yg nak dikabarkan
Apalagi tengok Adra pun makin sweet dia dah...

Khairul Bariah said...

ololoh..dah besar Adra! makin pandai ya sekarang..
dah lama dok bertapa tu eka, meh ler tulis entry byk2 pulak hihi

Inani Hazwani said...

Fuhhhh satu entry gabung semua sekali. Hehehe.

Adam said...

Welcome home.

Intan Saffyna said...

hi..singgah follow belog ni :)

pipie azati aziz said...

welkem back eka .... kite follow awak .. semoga kembali menulis seperti biasa :)

eima said...

besar dah zara ni .... ni dah 2 minggu dah bila nk update entry baru ni