16 December 2016

3rd Annivesary

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.
Hai. 
Kembali lagi kita bertemu. 


Alhamdulillah perkahwinan kami mencecah 3 tahun sudah.
Kejap je masa berlalu. 

Terima kasih suami, untuk semuanya. 
Terima kasih jadi suami,ayah yang baik untuk saya dan Adra.
Tahun ni bermakna sebab kita dah duduk sekali. Hehehe. 
Semoga hubungan ini dirahmati, diberkati olehNya.
Amin

Dan aku ada berita nak cerita kat korang. Tapi nantilah hehehe. 
Tengah susun ayat yang best haha. Kemain tak menahan.

Sempena annivesary ketiga ni, dak apple bawak kami bercuti ke Cherating.
Seronok Adra dapat jalan-jalan. 
Seronok jugakla mama dia sebab dapat makan-makan.
Senak perut aku. Alhamdulillah. 

Next entry aku cerita pasal percutian ye.
Belanja satu gambar dimana Adra sangat kedekut ayah dia tu.


*mama jangan kiss ayah saya!
:p

*memang tak boleh usik ayah dia tu ponnnn. 

*jangan sesiapa berani usik ayah dia!

hahahahaha

*kalau dengan mama, Ayah usik mama, dia mengamuk pulak.
Eh eh eh anak dara ni




5 comments:

Khairul Bariah said...

happy anniversary eka dan dak apple! semoga hidup kalian bahagia dan dilimpahi rahmat Ilahi setiap masa bersama si Adra comel.

cerita apa tuuu?? Adra nak dapat adik ke?

Sally Samsaiman said...

ini bermakna Sally dah kenal Eka dalam blog nak dekat 4 tahun! hahaha

Happy anniversary!

Inani Hazwani said...

Happy Anniversary kak 😊

Kakzakie Purvit said...

Happy 3rd anniversary Eka
Rasa macam baru kan tahu-tahu dah 3 tahun
Dah ada buah hati penyeri pun:)

cik violet said...

happy anniversary sis :)