08 March 2017

Assalamualaikum, Alfina

Assalamualaikum semua. Lama aku menyepi. Menyepi la sangat pon kan haha. Say hello to stalker yang mesti lama masuk belog i tapi takde update :p

Sebenarnya aku busy sikit. Alhamdulillah aku baru je bersalinkan anak kedua kami. Perempuan juga. Alhamdulillah semuanya dipermudahkan.

Nanti nanti aku cerita pengalaman bersalin anak nombor 2 dan kalau rajin aku update la pengalaman mengandung sekali.

Memperkenalkan puteri kedua aku. Namanya Alfina yang bermaksud Kasih Sayang Kami.
Alfina dilahirkan pada pukul 4.36am dengat berat 3.28kg. Teruk jugaklah nak meneran haha. Rasa nak muntah. Tapi kali ni rezeki dak apple dapat teman aku bersalin. Alhamdulillah dengan adanya dia,aku lebih bersemangat nak push.

Nanti aku cerita lebih lanjut lagi kalau ada masa. Adra pula mula-mula ada adik,dia nangis cemburu. Tapi lama kelamaan dia tahu dia ada adik,dia tetap manja aku. Hehe.

Tak sabar rasa nak sedondon dengan princess2 i tau.

Belanja satu gambo Alfina.

 

Hepp jari tu,jari tuuu. Hehe Adra dan Alfina Okey babai jumpa lagi next entry

4 comments:

mrs.aziz ummi aariz ummi medina said...

oh ni la budak kecik yg asyik main cak cak ngan mama dia..hehe..best nye adra cium adik..sedap bau baby...selamat berpantang eka..raya nnt leh la pakai sedondon...

Khairul Bariah said...

patut ler lama menyepi, rupa-rupanya berisi ^_~
tahniah buat eka dan suami
tahniah juga buat adra, dah ada adik!

selamat berpantang ya Eka, semoga cepat sihat.

Inani Hazwani said...

Comelnyaa dia 😍 Semoga membesar dengan sihat :)

eima said...

alhamdulillah .. tahniah ptt la senyap snyi ..dah agak dah ...blogger ni klu rajin senyap sunyi mmg pregnant ...hahah berdasarkan pengalaman sendiri ni dah pemerhatian blogger lain