06 July 2017

SHRMZB

Assalamualaikum semua. Selamat hari raya untuk semua pembaca belog cik eka. 
Kejap je dah nak dekat 2 minggu raya. Aku pun hujung bulan ni dah naik kerja. Adoi malas gile. 5 bulan cuti kot. Hehe.

Macam mana ngn raya korang? Aku tahun ni raya berempat. Tahun ni memang kami tak berjalan sangat pun. Balik kampong raya umah nenek opah aku,kawan dak apple,mak mertua adik aku. Balik portdickson pegi melawat atok dak apple,pergi raya umah makcik2 dia. Tu jelah. Lagipun beranak kecik ni kesian anak2 kalau nak berjalan. Raya pertama tu pun,kul 12 diorang dah melalak nak tido.
Raya ke 7,kami ke cameron highland. Abang dak apple booking rumah peranginan persekutuan. 3H2M kat sana. Next time la cite CH hehe. Cerita raya dulu. Berikutan aku pon masih pantang makan,memang takdela semua kusebat. Lagi2 lemang. Tak usik langsung. Rasa macam tak raya la tak makan lemang kan. Haha


Tema kami tahun ni peach pink. Patutnya tema kami warna dusty peach macam baju aku tu. Tapi disebabkan baju Adra tak sempat siap, Preorder minaz maka terpaksa ubah warna. Carikan baju melayu dak apple sama kaler ngan Adra. Dan aku sama kaler ngan baby Alfina. Maka jadilah tema ini semasa raya.

Punah harapan nak berdondon ngan Adra tahun ni ala2 che ta ngan aaisyah huwaaaaa. Mama sorang jela berminaz carnation series.


Adra ngan makcik Afrina. Adra ramai makcik pakcik umur 7-8 tahun. Pakcik Adra paling muda pon sebaya Adra gak hikhik.
Okey tu jelah cerita raya. Minggu ni mak mertua nak datang raya umah kami. Tengah mikio nak masak ape. Kuih raya dah nak habis pulak ni aku makan. Hahahaha.

No comments: