10 January 2019

Keisha Amanda

Assalamualaikum dan hai semua. Eh rajin pulak aku update kan hehehe. Tahun baru azam baru. 

Ni baby terbaru dalam keluarga kami. 

Tapi bukan anak aku hahaha. Tapi anak adik lelaki aku. Keisha Amanda nama dia. Pertama kali bersua masa dia baru beberapa hari lahir, alahai comelnya putih gebu. Halus je orangnya. Kebetulan kali ni adik aku bawa anak dia balik terus majlis aqiqah dia sekali kat rumah nenek aku, alahai beso dah dia. Dah nak masuk 4 bulan ke dah 4 bulan. Alamak lupa :p


Keisha dengan maklong. 
Comel macam maklong kan. 
Hahahaha


Geram.

Bila tengok baby, rasa macam nak ada baby lagi.
Tapi takpela dulu wak. Sekarang dua beradik tu kan baru nak membeso.
Adra okey dah paham, adik tu baru fasa-fasa tantrum. 
Nak makan pon boleh tercekik mama ayah. Baik tunggu dia beso dulu.

Malam tadi Adra cakap camni.

'ma, Adra nak adik boy macam Addeen. 
Cepatla mama letak baby dalam perut mama'

terkuzat mama nak hahaha.

Masa tu mama mampu cakap nanti tau. 

Reaksi Alfina plak. Dia macam menjeling je aku weh. Hahahahaha seram mak. 
Bapak dia pulak terbuntang biji mata hahahahahahahahahaha

:p



3 comments:

☆aDihAys☆ said...

Itchy womb bila nampak baby kan.. tp nak jaga tuuu.. fuhh, kus semangat

wahida said...

mmg geram kalau tgk baby baru lahir ni kan...dan2 nak ada baby jugak...i feel u...haha...

comel la keisha amanda ni...comel sangat...nama pun sedap...

Siti Yang Menaip said...

aotototo pipi diaa. gewaaamnya =D